martes, 22 de mayo de 2007

abandono total!

Hola!

No cal dir què he tingut el meu Flog més que abandonat, així que vaig a intentar recuperar el temps perdut. Volia fer un xicotet comentari sobre una cosa que el professor ha dit a classe i en la qual no havia pensat, totes aquelles persones que vulguen podran llegir aquest espai, per tant, si escric alguna burrada estarà a l’abast de qualsevol persona amb connexió a Internet.

Així és que des d’aquest moment hem declare oficialment inepta per a tindre un espai a Internet on puga escriure burrades i la majoria d’elles sense ni adonar-me’n.

A pesar del que ja he comentat vaig a atrevir-me a dir que he estat mirant http://phobos.xtec.net/audiovisuals/radio/index.php i és una passada, “ojala” jo també haguera tingut l’oportunitat de treballar així a l’escola i al institut. El que ha sentit ha estat molt molt bé, però no m’ha agrada’t gens això de tindre que descarregar-me programes per poder sentir el que deien. També m’ha agradat moltíssim que els nens siguen qui parlen a la radio i conten contes, baix el meu punt de vista és la millor manera d’aprendre.

Com ben be ja va dir el filòsof xinès Confuci
“ m’ho van explicar i ho vaig oblidar.
Ho vaig veure i ho vaig entendre.
Ho vaig fer i ho vaig aprendre.”

I amb açò em despesis per avui
Salutacions a tots i a totes!

No hay comentarios: